cinsi belli değil işi belli değil gücü belli değil nedir kimdir belli değil birinin bir garip sıkıntıdan yazdığı bir blog okuyun buyrun buyrun çekinmeyin belki sizde kendinizden birşeyler bulursunuz...

17 Şubat 2010

ARABESQUE

Arabesk bi tip olmamama rağmen Orhan Gencebayın aşağıda linklediğim parçasını ebru'dan dinlerken gerçekten çok duygulandım.Bir bayan arkadaşım bugün kendisinin doldurduğu birkaç Cd hediye etti.Benden yaşça büyük ve evli olan bu arkadaşımın, bana karşı hisleri olduğunu bile bile kırmamak adına aldım.Arabada içlerinden birini rastgele takıp dinlemeye başladım.Bu parça çalmaya başladığında nedense gözlerimden anlamsız yaşlar boşalmaya başladı.

3 yorum:

gençbiranne dedi ki...

11.izleyicine bi sürprizin var mı acaba:)))

Pansexual dedi ki...

bonus beklenmeyen annede sonunda bana düştü hoşgeldin :)

Adsız dedi ki...

Wonderful blog! I truly love how it' s easy on my eyes as well as the data are well written. I am wondering how I can be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your rss feed which need to do the trick! Have a nice day!