cinsi belli değil işi belli değil gücü belli değil nedir kimdir belli değil birinin bir garip sıkıntıdan yazdığı bir blog okuyun buyrun buyrun çekinmeyin belki sizde kendinizden birşeyler bulursunuz...

17 Ekim 2010

Yeniden buralardayım ve Brux

Evet minnoşlarım gezme tozma derken uzun bir aradan sonra tekrar yazma fırsatı buluyorum.Blogger'ın yolunu sokağını öyle unutmuşum ki şifremi bile unutmuşum.Biraz uğraşarak ancak çıkartabildim.Bu arada hayatımda baya bir değişiklik oldu.İstanbuldan uzaklardayım yine sıkıcı bir hayatın içine inzivaya çekildim.Daha önceki yazılarımda bahsettiğim bir kaç yer dışında tümüne gittim.Bayramdada Brükselde olucam bizim Daf ile buluşmayı planlıyorum.5 yıldan uzun süredir konuşup yatmadığım biri ile buluşmak garip olacak.Eski bir sevgili olmayan sevgili ile buluşmak gibi.1 ay kadar önce bardan otele attığım biri ile hemencecik bağlantıyı kurmama rağmen duygusal boyut eklenince ilişki zorlaşıyor garip değilmi aslında aksi olması gerek güven müven martaval ...

Hiç yorum yok: