cinsi belli değil işi belli değil gücü belli değil nedir kimdir belli değil birinin bir garip sıkıntıdan yazdığı bir blog okuyun buyrun buyrun çekinmeyin belki sizde kendinizden birşeyler bulursunuz...

19 Aralık 2009

BELÇİKA YOLLARI TAŞLI

Bu sabah Daf ile msn de konuştum.Belçikaya gelmem konusunda çok ısrarcı.Beni ''arkadaş'' olarak çok seviyormuş.Hergün beni düşünüyormuş vs.Aslında bende onu şirin buluyorum ama hayatımın insanı olacak tadda deil, aslında hiçkimse değil.Parise gideriz gezdiririm seni diyor.Aslında olabilir uzun zamandan beri bende gitmek istiyorum ama seks konusunda kararsızım uzun zamandır arkaşlığımız var bunuda bozmak istemem.Sanırım ona '' hot and cold '' oynamam gerekecek.Bahara doğru gidersem havada iyi olur bu aralar çok kar var oralarda napıcam kar kıştan bıkmışım zaten.Nice, Montecarlo vs güneye de inmek istiyorum.Çok şey istiyorum ama yapıcam sanırım bu planım için biraz çaba sarfetmem gerek bakalım nolacak 2010 nelere gebe kim bilebilir değilmi ciciler...

Hiç yorum yok: