cinsi belli değil işi belli değil gücü belli değil nedir kimdir belli değil birinin bir garip sıkıntıdan yazdığı bir blog okuyun buyrun buyrun çekinmeyin belki sizde kendinizden birşeyler bulursunuz...

10 Ocak 2010

KARLAR DÜŞER - TOMBE LA NEIGE

İŞTE LİNKİ: http://fizy.com/s/19psol

Pazar günü sakin sessiz kendi kendime evi toplayarak geçti gitti.En son postta belçikaya davet edildiğimi yazmıştım.Daf msn de her konuştuğumuzda bu konuyu gündeme getiriyor.Bende gitmek istiyordum ilk zamanlar ama durmadan bunu istemesi hatta abartıp ben gelemiyorsam gelecek haftasonu Antalyaya atlayıp geleceğini söylemesi beni bu fikirden uzaklaştırmaya başladı.Nedense bir konuda çok ısrar kıyamet varsa onda bi sakatlık olduğunu düşünmek gibi bir eğilimim var.Hemen geri adım attım.Şu anda İstanbulda olmadığım ve Antalyaya 700 km uzakta olduğumu ve direkt uçak bulunmadığı için gelmemin çok sıkıntı olacağını bu planı en erken şubata belkide en iyisi bahara ertelememizin iyi olacağını söyledim.Sanırım o da anladı ki bana Brükseldeki evinin penceresinden çektiği karşıdaki katedralin üzerine yağan kar manzarasını gösteren videoyu gönderdi.Evde de Tony ve Nassim varmış.Kamera açınca arkadan Tony garip hareketler yapmaya başladı.Göbeğini felan açtı enteresan gerçi onunla da bir kere İstanbula geldiklerinde tanışmıştım ama bu kadar da samimi değildik yani bu Kübalılarda bizim gibi biraz fazla enseye tokat tipler heralde e sıcak memleket ne de olsa.Nassim de bunun fransız arkadaşıymış, meraklı bi tip olduğu belli saat 3 gibi öğle yemeklerini yiyecekleri vakit ellerini bööle salına salına iki yana sallayarak hafif kıvırtık bi şekilde tabak taşıyo gözünün ucuylada Daf kimle konuşuo die laptopa göz atıodu.Nassim le Tony ilişkisini çözemedim.Bu eskidende mi vardı nerden türedi Nassim bi garip.Aman böle komün halinde yaşıo zaten bu ecnebi gayler, gidersem görürüm işallah ciciler.







Hiç yorum yok: