cinsi belli değil işi belli değil gücü belli değil nedir kimdir belli değil birinin bir garip sıkıntıdan yazdığı bir blog okuyun buyrun buyrun çekinmeyin belki sizde kendinizden birşeyler bulursunuz...

11 Ocak 2010

HAFTANIN ilk GÜNÜ VE DİĞERLERİ...

Of çok yoruldum bugün ayaklarıma resmen karasular indi.Havada iyice soğumaya başladı.Evde oturup kahve içip dışarıyı seyretmek gibisi yok ama nerde işten güçten akşam ne yiycezi düşünmekten sonra dizilerim izlemekten hiç bişeye zaman kalmıyor.Of çok banal dizimi izliyosun diyosunuz evet izliorum varmı J Aman içim rahat biliyorum sizde izliyosunuz.Hergüne bir dizi haftanın günlerini sayıyorum size

Ezel

Aşk ve Ceza

Yaprak dökümü varmış ama benim için hafta ortası sıkıcı bir gün denebilir.

Aşkı Memnu

Hanımın Çiftliği

Cumartesi

Pazar

Bu tekrar başa sarar.Aa ama o hafta vermiolarsa diziyi yada tekrarı varsa insanın yüzü buruşuyo muşmulamsı bir havaya bürünüyor yiğeeenimmm.

5 yorum:

homeless dedi ki...

sirf kenan icin ezel i izliyordum ama
yanabci dizilerinden sonra ezel bile gitmiyor. kotu oyunculuklar uzayan giden konular slow motion hareketler dialoglar
kenan ayri tabii o hic bisi yapmasada izlenir ;)))

Pansexual dedi ki...

hehe seni gidi homeless seni

homeless dedi ki...

tutar ama abii yaniii
fena hemde herturlu tutar hemde

Pansexual dedi ki...

kenanda acaip uzun bi sahne var eyşanı istiklalde takip edio hesapta bunu çok çakma bi sahne ne alaka nerden geldi bunlar buraya diosun ama neyse esas dikkatimi çeken yoldaki insanların arasından kenanı kameranın yakın izlemesine, göstermeye çalışmasına gerek yok adam orada! normal adamların kafası adamın omzunda...

homeless dedi ki...

3 sefer canlı olarak birinde hatta baya baya seyretim bizim otelde dizi çekiyorlardı
adam yürümüyor süzülüyor o boya o endama
kendini onu seyretmekten alamıyorsun
adamın inanılmaz bir enerjisi var
hele gülümsediğinde
neyseee:D