cinsi belli değil işi belli değil gücü belli değil nedir kimdir belli değil birinin bir garip sıkıntıdan yazdığı bir blog okuyun buyrun buyrun çekinmeyin belki sizde kendinizden birşeyler bulursunuz...

18 Kasım 2009

BAD ROMANCE



Öyle bodoslama aklıma gelen herşeyi yazıcam bu bloğa, sıkıldım monotonluktan bıdı bıdı yazılan sıkıcı bloglardan, hayatımdan hatta kendimden sıkıldım.bilgisayarada bişeylerin skin'ini değiştirir gibi kendimizide şöyle baştan aşağıya değiştirebilsek ne süper olurdu.Bıçak altına yatmadan estetik olsa bir gün kısa bir gün uzun olsam (gerçi uzun olmayı ve böyle kalmayı tercih ederdim sanırım )bi gün esmer bir gün kumral olsam.Vücudumu eskiyince atıp yenisini alsam bir çorap tadında.
Bu aralar şu lady gaga beni inanılmaz oyalıyo kliplerine takıldım görselliği ön planda tutması giyim kuşam ve sadelik içinde bir elegance, yeni bir madonna doğuyor haydi hayırlı olsun diyelim...

Hiç yorum yok: