cinsi belli değil işi belli değil gücü belli değil nedir kimdir belli değil birinin bir garip sıkıntıdan yazdığı bir blog okuyun buyrun buyrun çekinmeyin belki sizde kendinizden birşeyler bulursunuz...

22 Kasım 2009

PAZARIM BENİM BİRİCİK SEVGİLİM

Oh be bugün Pazar, yarın iş var aman napıcaz da bilmem ne de tiplerinden değilim varsa var bugünün tadını anksiyete ile bozamam.

Bugün için planlarım ;

1) Kitap okunacak (Bir sürü kitap aldım, O km araba kokusu ve yeni kitap kokusu kadar güzel birşey yoktur bana göre sayfaları haşince açarak kokularını içime çekerek okucam kitap bitince dağılmış vaziyette ama zevkten sayfaları açık kalacak J)

2) Ev temizlenecek, zira temizlemeye başlamazsam belediye çöp ev ihbarı aldık diye kapıya dayanabilir

3) Tv izlenecek

4) Bi kaç günlük yemek yapıp dolaba atılacak hafta içi ne olacağı belli olmaz zamanım olur olmaz

5) Bir kısmı unutulan bi kaç gündür yaşadıklarımın bir kısmı daha unutulacak

6) Akşama bunların kaçta kaçını yapabilmişim die kendi bloğuma göz atıp belki dün söz verdiğim hikaye aktarılacak

7) Ah az kalsın unutuodum, sigarayı 100. kez bırakışım heralde.

8) Başka aklıma gelen olursa konuşuruz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ayrıntısıyla sonrasında günün raparounu bekliyorum :) merak ettim bakalım nasıl geçiyor günün. Bu arada aldığın kitaplardan tavsiyelerde bulunursan sevinirim. Zira şu sıralar ciddi kitap sıkıntısı çekiyorum :(