cinsi belli değil işi belli değil gücü belli değil nedir kimdir belli değil birinin bir garip sıkıntıdan yazdığı bir blog okuyun buyrun buyrun çekinmeyin belki sizde kendinizden birşeyler bulursunuz...

19 Kasım 2009

SELM, Lİ VE DİĞERLERİ



Diğer hikayemi yazarken telefonum çalmaya başladı.Geçmiş sizi nereye giderseniz gidin kovalar dostlar.Daha nadir kullandığım ve 10 yıldan fazla bana ait numarada kayıtlı olmayan aslında diğer operatörden arasa daha ucuza gelecek bir numara görünce bu numarayı tanıdığımı düşündüm alo diyene kadar cevapsız oldu merak ettim beni 4 kez çaldırıp konuşmak isteyen kim belli ki telefonu açmamı istemişti.Diğer telefona cevapsızdaki numarayı tuşladığımda Selm ismi göründü.Evet bu Selimdi.Çetrefilli meselelerimde isimleri tam kaydetmem mesela ali benim için Li dir rehberde.Gereğinde Lilly de olabilir nasıl Selim’in Selma olabileceği gibi.Bu şimdi beni bir daha aramaz diye ben ismini bulduğum telefondan aradım.Aloo die arap ve alamancı karışımı aksanı ile beni tanıdığını gösteren ince bir titreme ile karşımdaydı.--Nasılsın dedim içtenlikle
--İstanbuldamısın? İşler nasıl gidiyor?
İyiyim sen nasuılsın? Evet İstanbuldayım
--bende iyiyim burada sıkıştım kaldım çıkamıyorum dedim
Hımm ( bu hımm ı iyi bilirim ben seksi hımm dır az sonra ağzımda hımmı )
Erkek arkadaşın nasıl dicektim diyememedim çünkü arkadan gürültüler ve iyi akşamlar sesleri gelince çokta rahat olmadığını anladım.O zaman beni neden aramıştı madem telefonda ayıp sözler söyleyemicektik!
Hım bayramda geliomusun die ağzından baklayı çıkardı.Gerçi hiç çıkarmazdı ama bu sefer ağzından bişey kendi isteği ile çıktı.
Onla konuşmak bile bende hareketlenmelere sebep oluyordu.Çok çekici değildi onu görünce acaip heyecanlanmazdım hatta yanımda olsa belkide sıkılabilirdim ama uzaktan konuşmak uzun süre önce yaşananların flash-back etkisi beni çarpmıştı.Herşey yolunda iyisin? diye ikinci kez üstüne bastırarak sorduğumda gizli anlamı ee hadi dökül Erkek arkadaşınla iyimisiniz birbirinizi sabaha kadar düzüomusunuz hanginiz üstte hanginiz altta onunki daha mı büyük, biriniz birinizden daha mı aktif yoksa ikinizde aynı pasifliktemisiniz, beni özledinmi benden vazgeçemediğini söyle, bana ihtiyacın var biliyorumdu.
O da bunu anladı ve bu merakımı dahada kabartacağını bilerek cevabı; iyiyiz, herşey yolunda çok iyi, yoyo sorun yok oldu.
Sonrada ekledi tabiki herzamanki Selim Bayramda ne zaman burada olacaksın?
Benden gün istio
En son allem etti kallem etti 29 akşamını benim anlayamadığım bir hızda kararlaştırdı.

Nasıl tanıştık ?
Kadıköyde beyaz fırının arkasında karşılıklı midye tava kokoreç satan, şimdilerde derby maçları izlettiren yerler var.Burada her zamanki gibi yalnız başıma midye ve kokoreç kemirirken, ön masada oturan birini gördüm aynadan yansıyan görüntüsü ile direk bana bakıodu.Ben ihtimal vermedim bu hoş uzun boylu college ceketli çocuk nie bana baksın yoksa ters bişeymi yaptım dedim kendi kendime sonra bi kaç kere gözlerimi çektim sonra tekrar baktıımda çocuk içime düşecek ama karşısında aynı irilikte biri oturuo ve devamlı yiyolar.Yok bu olamaz sen kendi kendine kuruosun sen paranoyaksın olum die tekrarlamaya başladığımda eliyle küçük bi işaret yaptı sanki karşısındakine yapıodu ama sinyal resmen banaydı.Lavabo üst kattaydı o kalkarken ben merdivene daha yakın olduğum için ondan önce davranıp hemen içeri attım kendimi basamakları üç beş çıkarak, üstüme kapıyı kilitler kilitlemez yüzüme soğuk su çarparak bu rüyadan bir an evvel uyanmak istiyodum.İçimden bir ses kapıda olmasını istio bir başka ses ise saçmaladığımı söylüyordu.WC ye girdim.Kapı tık tık çalındı umursamıyordum o olamazdı kapıdaki.Bi saniye çıktım kusura bakmayın diyerek kapının sürgüsünü çektiğimde karşımda idi.İşiniz varsa ık mık siz devam felan dicek oldu tıkandı bende afallamış vaziyette sanki tanışmamız gerekiyormuş gibi elimi uzattım nasıl bi refleksti anlayamadım.Ben Selim dedi bende .... hım maemnun oldum diyerek aksanlı cevap verdi.İlk lafım şu oldu telefonun varmı evet tanımadığım birinin üstelik bir erkeğin telefonunu istiodum.Var dedi.Evet vermicekmsin dedim ben pek alışkın değilim de şey ama görüşmek isterim dedi.Ok arıcam dedim.Kendimi dışarı nasıl attığımı bilemedim, o kokoreç kokularının arasından geçerken içimde anlam veremediğim bir mutluluk vardı.Hayatımda hiç olmadığım kadar direkt ve saldırgandım onu elde etmiştim.Ama bunu istiyomuydum ? Daha sonra istediğimi anladım...

BUGÜNÜN BİLANÇOSU, EN SONUNDA TOPLAYIP ÇIKARICAZ
CONS & PROS

PROS
1)İyi bir blowjob garanti
2)Uzun zamandır görmediğim bir arkadaşım rahat rahat herşeyi konuşuruz.
3)Erkek arkadaşını acaip merak ediorum çatlıcam
4)Almanyada neler karıştırdı merak ediyorum
5)İstinyede yeni evlerine taşınmışlar kendi deyimi ile sevgilisiyle (hım nasıl sevgilise her seferinde dışardan aranıo) iki gayin birarada yaşadığını görmek istiorum kendimi davet ettirmeyi başarabilirmiyim acaba

CONS
1)Ben artık eskisinden dikkatiliyim ve paranoyağım, tek eşli olmadığı belli virus korkum azabilir buz kesebilirim
2)Erkek arkadaşım ailesinin yanına gitti o yüzden görüşemezsiniz der eminim
3)Erkek arkadaşının çok kıskanç olduunu sölemişti bi kere arabada kaçamak yaptığımızda o yüzden surat asan kıskanç bi queen ile tanışmakta sandığım kadar cazip olmayabilir

5 e 3 dostlar sanırım sonuç ortada buluşursam anlatırım.

8 yorum:

victor's secret dedi ki...

1) gece gece başlığı ilk okuduğumda "selim ileri" geldi aklıma =')

2) o midyeci/kokreççilerin önünden olabildiğince hızlı geçerdim (bir izmirli olarak midye ve kokoreçi ayrı ayrı seviyorum ama kokularının karışımı kafamda müsil etkisi yaratıyo, ondan-ben-şey...) ama bundan sonra daha dikkatli bakacağım ='D

3) lady gaga benim de dikkatimi cezbetmeye başladı! bu ne God-damn-freak derken ne de hoş bir insan, güzide şey moduna geçiverdim; Nasıl olduysa kaptırdım gidiyorum!!!

4) yeni yazını kocaman açılmış gözlerle bekliyorum

victor

kremkaramel dedi ki...

sen nerden çıktın bea? çıktın da geldin döküverdin bohçanı ortalığa? ama ne güzel geldin ne dolu... dök içini rahatla! biz de tutup elinden çıkaralım seni sıkıştığın yerden

victorun maddeler halinde sıralama geleneğini bozmadan devam ediim:

-ben de ilk selim ileriden bahsedeceğini sandım
-pansexuel nedir onunla ilgili bi yazı bekliyorum
-böyle heyecanlı maceralarında daha fazla duygu lütfen
-o kodlama alışkanlığı bende de var ama hiç aramadığımdan kimdi neydi unutuyorum siliyorum bi müddet sonra, bu sefer de bi gün onlardan biri arıyo kim bu oluyosun
bööle işte
-gelsene bloguma bi kaave iç ne biliim kokoreç ye:)

kremkaramel dedi ki...

pansexuel cinsel ihtiyaçlarını eşekl... anneeeeeeeee! kiminle dansediyorum kuzum?

Pansexual dedi ki...

victor's merci canım
kremkaramel
duygu derken ?
bir de en son yazdığını anlamadım

kremkaramel dedi ki...

panseksüel diyorum cinsel ihtiyaçlarını eşeklerle karşılayan erkeklere mi deniyor, google dede öyle dedi de...
duygu derken son yazında istediğim şeyi yapmışsın, olayları motomot anlatmak yerine o anki ruh halini detaylandırmışsın bize. işte buydu isteğim. sevgiler.

Pansexual dedi ki...

google dede öyle demez vikipediaya bakarsan daha ii anlarsın cicim

http://tr.wikipedia.org/wiki/Panseks%C3%BCellik

kremkaramel dedi ki...

oh bee rahatladım:) ben de mi panseksüelim ne, bak şimdi kendimden şüphe ettim:)

Pansexual dedi ki...

işimiz rahatlatmak bişiii diil :)